Monday, January 20, 2014

Business Opportunity :)

Bisnes Shaklee?macam mane?

Saya terus terang terjebak ngn bisnes shaklee diatas ajakan rakan2 baik saya...bukan ajakan yg secara paksa..tp pelawaan yg betul2 jujur dr gfs..

Awal2 mang saya tak ambil peduli lagi2 ianya MULTILEVEL Marketing..mang tak sudi..and lagi2 plak..mama&papa da penah terjebak dlm biz ni...

tp bile saya tgk betul2 plan marketing die...cara growth money...relationship upline downline yg mcm family...no headhunting...tak perlu stok...takde istilah goyang kaki...produk halal...sah syariah...so sememangnya saya pk why not saya cuba.... and ya...tiada modal!! Cuma byr rm65 tuk ahli!

Saya join bulan 6 2013..da over 6months saya in this biz...dan ape yg saya dapat? Bonus income setiap bulan 4angka masuk acc mbb saya..supplement saya setiap bulan saya beli gune duit yg shaklee bg...saya belikan vivix lagu tuk papa...saya byr hutang ptptn..duit tuk family..belanja anak suami sume guna duit shaklee bagi..yg lagi best....saya tolong ramai juga rakan2 lain....

Nak join saya and nak rase ape yg saya rasa juga...

Pm/sms/whatsapp
Durrani 0197704345

Free consultation

0 kata lain:

Post a Comment

 

duRRani d0M's Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template